پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: باید دست دلالان از فضای نخبگانی کشور کوتاه شود

  • کد خبر: ۱۷۵۵۹۸
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
  • ۱
فرماندار مشهد: باید دست دلالان از فضای نخبگانی کشور کوتاه شود
فرماندار مشهد گفت: باید دست دلالان را از مدیریت فضای نخبگانی کشور کوتاه و جوانان را با محیط نخبگانی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان، محور حرکت در کشور و باعث پیشرفت و تعالی هستند.

او ضمن حمایت عمومی از واحد‌های تولیدی شهرستان مشهد اضافه کرد: ما آمادگی حمایت داریم و باید پارک علم و فناوری در دانشگاه‌ها مستقر شده و نماینده‌ای به صورت هفتگی با دانشجویان مستعد و علاقه‌مند ارتباط برقرار کند. بایستی دست دلالان را از مدیریت فضای نخبگانی کشور کوتاه کنیم.

فرماندار مشهدمقدس گفت: جایی که می‌توان امید را روز به روز در جامعه بیشتر کرد همین پارک علم و فناوری است؛ جوانان ما شناخت کافی از محیط نخبگانی شرکت‌های دانش‌بنیان ندارند و درگیر احساسات بیرون و داخل هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: آنچه که در پارک علم و فناوری رقم می‌خورد حاکمیت علم و نوآوری است.

مسعود میرزایی شهرابی افزود: بسیاری از مشکلات استان، ایران اسلامی و حتی کشور‌های دیگر با استفاده از نبوغ و توانمندی نخبگان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان تامین می‌شود.

پارک علم و فناوری خراسان رضوی در طول حدود ۲۰ سال فعالیت خود توانسته است میزبان هزار و ۲۸۵ شرکت باشد.

هم اکنون ۴۵۳ شرکت با ایجاد اشتغال برای بیش از هفت هزار نفر در این مجموعه در حال فعالیت هستند که از این تعداد، ۱۶۱ شرکت، دانش بنیان هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
وحید محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
طبق ماده ۲ قانون تجارت
معاملات تجارتی از قرار ذیل است:
۱- خرید یا تحصیل هر نوع مال منقول به قصد فروش یا اجاره اعم از این که تصرفاتی در آن شده یا نشده باشد.
۲- تصدی به حمل و نقل از راه خشکی یا آب یا هوا به هر نحوی که باشد.
۳- هر قسم عملیات دلالی یا حق‌العمل‌کاری
ماده ۱ قانون تجارت تاجر کسی است که شغل معمولی خود را معاملات تجارتی قرار بدهد.
نظر به قانون تجارت
آیا فرماندار تجارت برای نخبگان را منفی ارزیابی کرده است ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->